June 9th, 2011, 3:00 am

average rating
4.00

comment?

33

  • « first
  • prev
  • next
  • last »
Log In or Register to Remove Ads
  • « first
  • prev
  • next
  • last »

[R]

ered June 9th, 2011, 3:00 am

What's with that reaction, Josh? D:

[R]

Advertisement June 29th, 2017, 5:35 am


[R]

inbar-chan June 9th, 2011, 3:25 am

he is so cute! (the blushing thing)><

[R]

Gabriel Grey June 9th, 2011, 6:45 am

Bam! XD Wonder whether he wishes the answer to be yes or no?

[R]

KiyaChan June 9th, 2011, 7:49 am

He looks so cute in panel three! I love Josh's face in the final panel XD it seems he truely wasn't expecting that question XD

[R]

AikiiYukii June 9th, 2011, 8:22 am

ASDFGHJKL
B'AWWWWWW MARK IS SO ADORABLEEEE ;A;

[R]

Loverofyurstories June 9th, 2011, 8:50 am

omg XD i just love his face!

[R]

EH?

NightmareNatarii June 9th, 2011, 9:54 am

ITS NOT EH ITS YES
Y-E-S

[R]

MaliceJay June 9th, 2011, 11:10 am

Awwwww!!! Mark look so cute!!! X3 BLUSHIE BLUSHIE BLUSHIE!!!
Josh it's yes~

[R]

Mark is SOOO the uke.

PaperKisses03 June 9th, 2011, 12:11 pm

His face in the the third panel is just adorable.
Unf.

[R]

Natashakiable18 June 9th, 2011, 12:32 pm

why? are you interested? ;) ahaha!

[R]

veniachan (Guest) June 9th, 2011, 2:10 pm

you're soooooooooooooooo cute Mark!!!
but what's with you Josh?

[R]

JOYCE June 9th, 2011, 5:01 pm

x))) this is super cute.

[R]

LindsayThunder June 9th, 2011, 5:25 pm

MMMMMMMMMMMMMMMMWHAAAAAAAAAA~! :3 adorableeee!

[R]

Forbidden_Requiem June 9th, 2011, 9:22 pm

hrm hrm hrm hrm??? EHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH? are you? are you ? -prods- huuuuuh?

[R]

Sychaar June 9th, 2011, 10:20 pm

AAAAAAAAGH. HIS CUTENESS. IT BURRRRRRNNNNSSSS.

[R]

EH?

Nyanko-tan June 9th, 2011, 10:48 pm

"Are you serious? OF COURSE!"

"FUCK NO I HATE YOU!"

"Are you stupid of course I love you my sweet babuuububuu~~~"

Hoping it's the third one *A*

[R]

M-24 June 10th, 2011, 1:58 am

Josh, to get to sex, you have to date 'em first! Lol.

[R]

Miyuangel1 June 10th, 2011, 3:08 am

I seriously love the shading in the last panel... *stare*
How will he answer??? ^^

[R]

megami23 June 10th, 2011, 10:13 am

LOLOLOL THAT LAST PANEL LOL XDD
Aaw, Mark ;v; so adorable!

[R]

CrimsonChrome June 10th, 2011, 11:42 pm

OH GOD JOSH WHAT IS WITH YOUR REACTION? XDDDDDDD YOU SHOULD'VE RAPED MARK BY NOW BECAUSE OF HIS BLUSHING. DDDD8

[R]

Lullay (Guest) June 11th, 2011, 2:47 pm

What the hell does that face mean ??
Is he going to turn him down ????
No WAY !

[R]

VisualJas June 12th, 2011, 6:10 am

I guess Josh was more serious about sex lolol.

[R]

Dat face

Cute2KnowU April 16th, 2014, 7:48 am

'Eh?' is all you can say, Josh?! HE IS DAMN INTERESTED! (I love the face though)

[R]

SomiJuli September 21st, 2015, 3:40 pm

aw! he's blushing as he asks!! josh might have a shot! XD and then he goes and has that reaction.

but i really like this page. something about their eyes i think...very nicely done!