January 7th, 2011, 9:34 am

average rating
4.87

comment?

23

  • « first
  • prev
  • next
  • last »
  • « first
  • prev
  • next
  • last »

[R]

ered January 7th, 2011, 9:34 am

Ohohoho~

*is shot*

[R]

Advertisement December 14th, 2017, 10:39 pm


[R]

ROFLMGWAO!!!

Tsutsumi O'okami January 7th, 2011, 9:41 am

Oh NOES!!! XD

[R]

NirukuLover January 7th, 2011, 9:41 am

PHAHAHAHAHHAHA
he sure wants to join u

[R]

Minuzzola (Guest) January 7th, 2011, 9:45 am

Ooooh, I was waiting for him!!! <3<3<3

[R]

Hiroshii January 7th, 2011, 10:33 am

ahahahaxDDD

[R]

Rennakins January 7th, 2011, 10:39 am

Ahaha the janitor is amazing. :V Someone got shot down~

[R]

XD

orenjibeat January 7th, 2011, 10:53 am

=3=

[R]

AikiiYukii January 7th, 2011, 11:10 am

What a cute janitor X'D

[R]

Kyuutai January 7th, 2011, 11:31 am

Janitor! :D He's just so lovable. <3

But I have to say.. Mark looks cute in the first panel.. x3

[R]

leorabbit247 January 7th, 2011, 1:21 pm

Is Mark playing Coy? XD I wonder...O3O

[R]

ered January 7th, 2011, 1:28 pm

@leorabbit247 Playing coy or trying hard not to laugh :,D

[R]

MaliceJay January 7th, 2011, 2:04 pm

lol oh no the janitor! XD <3 <3 <3

[R]

Viiraru January 7th, 2011, 2:57 pm

=3= I wish I knew a janitor that cool.

[R]

wolficka January 7th, 2011, 4:37 pm

buahaha
i knew it was too soon for this kind of situation.

[R]

Forbidden_Requiem January 7th, 2011, 5:10 pm

oh ho ho ho that janitor is so me

[R]

Synnub January 7th, 2011, 5:52 pm

LOLOLOLOLOLOL!!
I would totally join the janitor and watch the action :D

[R]

WindUpAngel January 7th, 2011, 6:08 pm

FFFFFF HAHahahaha. Lulz. That Janitor. He's a perv.

[R]

battybrain January 7th, 2011, 6:23 pm

awww, janitor, weak, janitor.
Why you being such an adorable cock block? I:

[R]

Fang Shinobi January 7th, 2011, 6:45 pm

I concur, that is such a 'playing coy' face.

[R]

FrostedWaffle January 7th, 2011, 6:48 pm

oh goodness...... this comic went from great to OHHOLYCRAPawesome xD

[R]

:)

XsweetXsensationX94 January 7th, 2011, 9:58 pm

What an ugly yet funny looking janitor XD I LOVE THIZ COMIC!! :3

[R]

otaku_lady January 7th, 2011, 10:20 pm

Janitor-kun is CUTE!!! XD

[R]

jardindelanuit January 7th, 2011, 10:29 pm

not the guy you'd expect to sparkle XD

[R]

Darzell January 7th, 2011, 10:45 pm

I fucking lvoe the janitor XDDD Oh my god yay XD

[R]

Hahaha

demona13 (Guest) January 8th, 2011, 1:20 am

O M Fing G ! ! ! HAHAHA...Janitor...I love you man<3.

It's a good damn thing I wasn't eating my dinner then, or I would have choked.

I sooo love this story.

[R]

Fantastic!

xNillx January 8th, 2011, 2:13 am

You sent me the link to your comic on DA and I have to tell you..THANK YOU SO MUCH!..Your comic is great..I love the characters and I found Langley's constant hilarious badgering of Evans a riot!..Can't wait to see what happens next:)..Oh and the janitor..hahaXD

[R]

Sura-chan January 8th, 2011, 10:50 am

hahah I love that janitor :p

[R]

ChiikaChiikaWHUTTT January 8th, 2011, 3:40 pm

Lol. Awesome Janitor. :'D

[R]

WolfEclipse January 8th, 2011, 3:48 pm

Doesn't that just give him more reason? I mean, that janitor... Insta-boner, man. I'd give him a show anyday!

[R]

There you are, my love!

inchofsalt January 9th, 2011, 12:55 am

Awww, the Janitor is even cuter than I remember! He's going to have to try hard to get in on this action, but I have a feeling it will be for naught.

Thank you for bringing him in. It is a great way to start the new year!

[R]

animemakesmehyper January 9th, 2011, 9:30 pm

lol he almost agreed.

[R]

*love*

Erochou January 9th, 2011, 11:17 pm

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, oh god.... my sides are going to split open. I remember this from Y-gal, I mean, who could forget but I did, and then it was like the first time I saw it.... *laughing* so awesome...... I take my hat off to you XD

[R]

megami23 January 10th, 2011, 1:55 pm

AHAHAHAHA XD That's the cutest janitor ever! I love the pacing of the story~ 8D

[R]

himitsu_no_koto January 10th, 2011, 3:43 pm

his face on the first panel T_T it's so cute I can't even explain it XD

[R]

veniachan (Guest) January 15th, 2011, 1:22 pm

Janitooooooooooooooooor :D I just love him XD
you did it great Mark! it's time to revenge :D

[R]

PockyPuck (Guest) January 16th, 2011, 5:09 pm

God Mark looks SO cute in that first panel! X3

HI JANITOR *WAVES LIKE LUNATIC* 8D

[R]

ukiiukii January 24th, 2011, 3:47 pm

Rock on, janitor. Rock on.

[R]

sala218 February 4th, 2011, 12:26 pm

lmao....u mabe me cry ....u know....lolz

[R]

Spinnergy March 5th, 2011, 11:26 am

XD Cockblocked by a janitor!

[R]

Reigan March 5th, 2011, 6:53 pm

THE JANITOR SHOULD JOIN THEM IN THEIR MERRIMENT.

[R]

Luvzfashion86 March 5th, 2011, 10:08 pm

I love the pervy Janitor!!!! <3

[R]

DoubleStroke March 8th, 2011, 2:48 am

I found the whole action quite brilliant. This surely wasn't going to be THAT easy : D

[R]

TheSweetRevenge April 1st, 2011, 9:15 pm

LOOOOOOOOOOOL

Janitor FTW

[R]

summer (Guest) April 10th, 2011, 4:22 am

ahahahah he was dancing in Mark's palm
"Yes yes with the.."wait WHUT!!! < this was my line too

that was just awesome but at the same time i was sad it couldn't continue XD

[R]

LOLOL

hochi (Guest) April 24th, 2011, 8:29 pm

i can't stop staring at the janitor. he's glorious.

[R]

Funny stuff

darkcat6 May 9th, 2011, 10:00 pm

I LOVE YOUR art ^w^
do you have DA? because if you do i wanna watch you :D

[R]

horriblehappenings May 31st, 2011, 5:22 pm

I am the janitor guys. Just to let you know where a weaboo like me finds herself projecting into the cast.

[R]

noodleXarms24 June 8th, 2011, 2:49 pm

wtf wtf wtf wtf wtf how the fudge did i not see that comming hahahaha

[R]

whuuuut !?

Riku-Risa June 14th, 2011, 9:12 am

I didn't see that one coming XDDD lulz!

[R]

JadeDrawerOnyx November 1st, 2011, 8:18 pm

BAHAHAHAHAHAA! *bangs head on keyboard a couple of times*

[R]

prostock69 November 6th, 2011, 7:42 pm

LMFAO!Janitor is a perv!

[R]

Gracie-May November 30th, 2011, 10:00 am

LOLOL WHAT

[R]

MissNox March 29th, 2012, 4:33 am

Bwahaha! This is hilarious!!!

[R]

candyapple621 June 5th, 2012, 8:00 pm

That Janitor is my new favorite character!!!!!!

[R]

The Janitor

PrincessKiyoKitty June 30th, 2012, 12:50 am

LMAO XD

[R]

noclichehere October 28th, 2012, 9:35 pm

Oh hoh! Look at that naughty little smile on his lips when he asks if they can do it in the office >:3 and the janitor lol!!

[R]

Seimein June 19th, 2013, 11:19 am

NO XD

[R]

don't mind me

Sassa-Chan September 24th, 2013, 7:52 pm

XD this whole page. I love it.

[R]

Twisted City January 20th, 2015, 4:41 am

Second time reading this, the janitor still made me crack up XD totally forgot about him!

[R]

reikokatsura May 8th, 2016, 6:19 pm

Wow. That janitor...I can honestly say that I've never related to a character so much!

Haha! I'm really enjoying this comic so far!

[R]

nirra (Guest) August 25th, 2016, 12:35 pm

this is fkng awesome